OBCHODNÍ PODMÍNKY

Vážené klientky,

pokud jste se rozhodli přijít na masáž či využít jinou službu, seznamte se prosím s našimi obchodními podmínkami:

Poskytujeme masérské, lektorské, poradenské služby a prodej na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

Tyto služby jsou poskytovány v provozovně na adrese Axmanova, Praha 9 Klánovice.

Nabídka všech služeb je zveřejněná na webové stránce Poskytovatele.

Objednáním služby (osobně, telefonicky, e-mailem, online), nákupem dárkového poukazu, služby nebo produktu projevuje kupující svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami.

Nesouhlasí-li Klient s obchodními podmínkami, má možnost služeb nevyužít.

OBJEDNÁVKY A RUŠENÍ TERMÍNŮ

• Služby jsou nabízeny v předem uvedených časech, zveřejněných v rezervačním systému na webových stránkách.

• Rezervaci provádí Klient přes rezervační systém na webových stránkách Poskytovatele, popřípadě telefonicky. Klient musí při rezervaci uvést své pravé jméno, příjmení a emailovou adresu a/nebo telefonický kontakt. Rezervace se poté stává závaznou. Osobní údaje uvedené při rezervaci služby je Klient při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Klientem při rezervaci jsou Poskytovatelem považovány za správné. Tyto údaje jsou nutné k bezproblémovému vyřízení objednávky a nebudou nikde šířeny, zveřejňovány, ani poskytovány třetím osobám.

• Po odeslání či vytvoření rezervace, obdrží Klient e-mailem nebo telefonicky potvrzení o rezervaci a informace k dané službě


• Změnu termínu či jeho zrušení je nutné ohlásit nejpozději 24 hodin před smluveným termínem – v rezervačním systému nebo telefonicky, formou SMS nebo e-mailem. V případě pozdního ohlášení změny nebo zrušení termínu (méně než 24 hodin předem) si Poskytovatel vyhrazuje právo naúčtovat storno poplatek (ušlý zisk) ve výši 25% z ceny objednané služby. Storno poplatek je nutné uhradit do 10 dnů ode dne objednané služby převodem na bankovní účet poskytovatele. Storno poplatky se nevztahují na předporodní a potermínové masáže (pro ženy, které jsou v termínu porodu tzn. v 38.-42. týdnu těhotenství)


• Dostaví-li se Klient na objednanou službu se zpožděním, bude mu ošetření zkráceno tak, aby zákazník, který je objednaný po něm, mohl být obsloužen bez prodlevy. Kupující uhradí cenu za celou službu dle ceníku.


• Nedostaví-li se Klient na objednanou službu bez předchozího zrušení či změny termínu, poskytovatel si vyhrazuje právo naúčtovat storno poplatek ve výši 50 % z ceny objednané služby. Storno poplatek je nutné uhradit do 10 dnů ode dne objednané služby převodem na bankovní účet poskytovatele. Poskytovatel si rovněž vyhrazuje právo tohoto kupujícího již neobjednat na žádnou službu.

• Pokud bude objednaný termín zrušen ze strany Poskytovatele, budou Klientovi nabídnuty náhradní termíny. Pokud budete mít Klient uhrazenou službu dárkovým poukazem, bude mu záloha přesunuta na náhradní termín nebo vrácena.

Objednávky i rušení rezervací provádějte v rezervačním formuláři na webových stránkách www.tehotenske-masaze.cz nebo na těchto kontaktech:

  • telefon: 777 319 761
  • e-mail: monika@tehotenskemasaze.cz

PLATBY

• Platba probíhá v hotovosti nebo převodem na účet po skončení poskytnuté služby.

• Storno poplatek je nutné uhradit do 10 dnů ode dne objednané služby převodem na bankovní účet poskytovatele.

• Ceny služeb jsou uvedeny na webové stránce Poskytovatele.

• Vyhrazujeme si právo na změnu ceny služeb, zejména na závislosti na ceně materiálu od dodavatele a dalších faktorů. Aktuální ceny jsou uvedeny v ceníku v salonu a na našich webových stránkách

DÁRKOVÉ POUKAZY

• Dárkové poukazy jsou vystavovány v elektronické podobě po předchozí úhradě na bankovní účet Poskytovatele.

• Dárkový poukaz nelze směnit za hotovost.
• Dárkový poukaz lze využít pouze na službu, která je na něm uvedena.
• Platnost dárkového poukazu je 6 měsíců, není-li uvedeno jinak. Dárkový poukaz je platný ode dne vystavení poukazu včetně, do dne uvedené platnosti poukazu včetně.
• Dárkový poukaz je možné čerpat pouze ve lhůtě jeho platnosti. Po tomto dni pozbývá platnosti a kupující ztrácí nárok na jeho využití.

ZDRAVOTNÍ STAV A KONTRAINDIKACE

• Klient se zavazuje informovat o jakýchkoli zdravotních potížích, diagnózách nebo omezeních, které by mohly ovlivnit jeho schopnost účastnit se objednaných služeb. Poskytovatel nenese odpovědnost za případné zdravotní komplikace, které vzniknou v důsledku neúplného nebo nepřesného sdělení zdravotního stavu.

• Klient souhlasí s tím, že některé zdravotní stavy mohou být kontraindikací pro masáž nebo cvičení. V případě, že klient trpí onemocněními jako jsou srdeční potíže, vysoký krevní tlak, kožní infekce, akutní záněty nebo jiná onemocnění a rizika spojená s těhotenstvím, je povinen konzultovat vhodnost masáže nebo cvičení se svým ošetřujícím lékařem.

• V případě, že se zdravotní stav Klienta změní během období docházení do studia, Klient se zavazuje neprodleně informovat o svém zdravotním stavu pracovníkova poskytujícího službu o těchto změnách a případně předložit doporučení lékaře.

• Poskytovatel si vyhrazuje právo kupujícího odmítnout v těchto případech:

  • Klient trpí kontraindikacemi
  • Klient se dostaví na ošetření se zdravotními problémy

BEZPEČNOST A OCHRANA INFORMACÍ

• Prohlašujeme, že veškeré osobní údaje (jméno, příjmení, telefonní a e-mailové adresy budou využity výhradně pro potřeby salonu a nebudou nijak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě atd.

OTEVÍRACÍ DOBA

• Otevírací doba je zcela závislá na objednávkách. Služby vykonáváme dle objednávek. Mimo objednané termíny nemusí být služby poskytnuty, ani nemusí být pracovník v salonu přítomen.

REKLAMACE

• reklamace na uvedenou službu je nutné podat pouze osobně, nejlépe po telefonické dohodě a v domluvený čas v salonu, přímo u pracovníka, který ošetření prováděl, a to nejdéle 24 hodin po poskytnutí ošetření.
• reklamaci vyřizujeme vrácením peněz či poskytnutím služby zdarma
• produkt je možné reklamovat do 30 dnů ode dne zakoupení pouze v původním balení, neotevřený, nepoužitý a po předložení dokladu o koupi.
• poskytovatel nenese zodpovědnost za případné alergické reakce kupujícího nebo jiných osob po použití zakoupeného produktu

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů a blíže vymezují a upřesňují práva povinnosti mezi Poskytovatelem a Klientem. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb uzavírané ústně nebo prostřednictvím rezervačního systému Poskytovatele umístěného na internetové adrese www.tehotenske-masaze.cz.

Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.9. 2024

POSKYTOVATEL SLUŽEB:

TĚHOTENSKÉ MASÁŽE, s.r.o.

IČO: 21408343

Sídlo: Utěšilova 232/2, Klánovice, 190 14 Praha 9

Datum vzniku: 26. března 2024

Spisová značka: C 400586 vedená u Městského soudu v Praze

KONTAKTNÍ ÚDAJE:

Odpovědná osoba: Monika Ťukalová

Telefon: +420 777319761

E-mail: monika@tehotenskemasaze.com

Webové stránky: tehotenskemasaze.cz